Školení – velký obchod s nevědomostí - ByznysPlac.cz
Mnoho povyku pro nic. Tak by se daly nazvat mnohé nabídky, které se pěkně čtou, ale nic nepřinášejí. Internet je rejdištěm různých podvodníků. Krýt se anonymitou webu je totiž velice snadné. Někdy dokonce dostanete požadovanou službu nebo nabídku, ale v jaké kvalitě?Jednoduchá propagaceŠkolení je termín, který vzbuzuje zajímavé a často neoprávněné naděje. K získání určitých dovedností se upíná usilí na zlepšení vlastní finanční situace a úspěch v podnikání. Školení často využívá neznalosti a obklopuje se zajímavými a záhadnými termíny. Po absolvování takového školení by měl platící zákazník získat zkušenosti a výhody na trhu, které mu zajistí prosperitu. Ve skutečnosti jen vytáhnou peníze z kapsy.Obecná školeníU konkrétních školení, kde zájemce ví, co chce, je obtížné oklamat protistranu. Ale podobných nabídek, jako jsou školení typu – „jak podnikat na internetu“ jsou mraky. Co si myslí člověk, který zaplatí několik tisíc za školení přes Skype o svojí situaci, když zvolí naprosto obecné vzdělání a nicneříkající pojmy? Každá dovednost a vědomost přece vychází ze znalostí a dovedností, které jsou zcela specifické. Nic není zadarmo a za úspěchem stojí vlastní sebezdokonalování.Vědět a znátInternet nabízí mnoho možností uplatnění. Široká škála odborností našla na internetu svoji pozici, která přinesla také patřičné ohodnocení. Pokud pomineme křiklavé příklady jako je Facebook nebo český Seznam, pak na internetu se uplatní celá řada profesí, která vychází z vlastních možností a znalostí. Technické obory vůbec protkaly celý internet. Ale uplatní se také pisálci, právníci, kuchaři a lidé s jakýmikoliv nápady. Potřebují ale základní vědomosti o fungování internetu. Proto mají obecná a předražená školení úspěch.Odborník je nejlevnějšíNež se školit za mnoho tisíc a potom se na vlastních chybách učit a prodělávat, je nejlepší si dojednat rovnou odborníka. V první chvíli může vypadat jeho pomoc drahá. V konečném důsledku je však nejlevnější. Bezobsažné školení stojí peníze, čas a je většinou obecné. Vyškolený „odborník“ musí stejně získat praktické zkušenosti a to trvá dlouho a pokud se nedostavuje úspěch, může i dobrý nápad skončit problémem pouhé realizace.Nedozvíte se nic novéhoUvedená obecná školení jsou většinou opředena různými výrazy a termíny. Nic z toho ale nepotřebujete. Stačí si sednout a najít na internetu konkrétní dotaz. Ke každému tématu si zjistíte řadu informací a mnoho projektů můžete porovnávat, protože není nic úplně nové a nic úplně nepodobné. Ne, že by se mělo opisovat. Ale zkušenost se předává a jen nerozumný člověk se nepoučí z chyb druhých.Školit se je potřeba v konkrétní oblasti. Přesně tomu, co potřebujete. Při začátku podnikání na internetu musíte vyjít ze svých vědomostí a obecné informace si přečíst a zapamatovat v odborných publikacích. Placení deseti tisíc, abyste se dozvěděli, že hlavně musíte mít návštěvnost webu a prodávat, je vyhozením peněz. A právě na to se některá školení zaměřují. A peníze již nikdy znovu neuvidíte. Školení je zboží, u kterého se musí přesně posoudit kvalita. Vycházejte proto ze svých vědomostí a ty uplatňujte. Další zkušenost přijde sama a na mnoho projektů si odborníky najdete nebo prostě budete spolupracovat.